רחוב יד חרוצים 14 אזור תעשיה תלפיות

חיפוש :

סיקור המלא – אליפות העולם 2014 איטליה 18-29 לספטמבר המשלחת מישראל

October 7th, 2014  יניב סיון

משלחת מישראל המונה 6 נהגים – עומר אסייג, יניב סיון, חובב סיבוני, יוסי נהורי, יניב בלחנס ואייל קלדור ,חמישה מכונאים – יוסי סיון, מאיר אסייג,, אמיר קלדור, שמוליק ורסנו ושרון כהן יצאה השנה להתחרות באליפות העולם לרכבי 1/8 באגי ניטרו בנקסוס סיציליה איטליה בין התאריכים 18-29 לספטמבר 2014.

פעם ב-8 שנים בלוק אירופה מארח את אליפות העולם חברי המשלחת עמלו והתכוננו לאליפות זו למעלה משנה, הרכבים החדשים שנבנו, המנועים החדשים שהורצו , השלטים , הצמיגים, הסרבווים הציוד הכל הוכן בצורה הטובה ביותר.

היום הראשון 17.9.2014

ימים לפני המירוץ רובנו לא הצלחנו לישון באדרנלין מטורף מכינים את הרכבים ואורזים חלק חלק בתוך המזוודות. היום החשוב הגיע שתיים בלילה שעון ישראל כל חברי המשלחת יצאו לכיוון שדה התעופה.

בשלוש הגענו לשדה התעופה עברנו את הצ’ק אין ואת הבידוק הבטחוני מהר מאוד עם קצת בעיות אובר וויט עם אלעל.

כשהגענו לקטניה שדה התעופה של סיציליה נדהמנו לדעת שהמזוודות עם כל הציוד שלנו לא הגיעו , המזל שלנו שהעלנו את הרכבים והשלטים למטוס שזהו הציוד החשוב ביותר. מלאנו טפסים על אובדן ויצאנו למלון עייפים ומתוסכלים בידיעה שמחר הסיכוי שנעלה למסלול הוא קלוש ללא הציוד במזוודות שנעלמו.

לחצו על התמונות להגדלה

היום השני 18.9.2014

המלון שהגענו אליו Arathena Rocks hotel שנמצא 8 דקות מהמסלול ,היה 4 כוכבים סה”כ החדרים היו מרווחים וארוחת הבוקר היתה טובה. יצאנו בפעם הראשונה למסלול אחרי קצת הסתבכויות  מצאנו את המקום. נגלה אלינו מתקן מדהים , מדוגם, מרהיב כיאה לאליפות עולם. החננו את הרכב במתחם החניה פרקנו את הטרול וחצי שהיה ברשותנו ונכנסנו לאזור רכבת הטיפולים כולנו היינו בהלם לראות את האלופים ,בדרך כלל מופיעים רק באתרי האינטרנט נמצאים מטרים סופרים לידנו גרם להתרגשות רבה במיוחד במיוחד לנהגים שזו הפעם הראשונה שלהם בתחרות בסדר גודל כזה.

המארחים חלקו את השולחנות לפי מדינות כולנו ישבנו באזור הצפון מערבי ליד היוונים והזוג ממונקו. ( הגבר הנהג והאישה מתדלקת יש גם דברים כאלה בעולם ) !

לאחר שהתיישבנו לא היה לא הרבה מה להכין ללא הציוד שנעלם . ערב לפני ישבנו כולנו בארוחת הערב ותכננו איך אנחנו מצליחים להעלות עם הרכבים על המסלול מבלי לאבד יום אימונים או יותר.למזלנו אחד הנהגים חובב סיבוני הביא עמו בטרול את קופסת ההתנעה, משפחת קלדור את המצת לפלגים , סוללות לשלט ומקלט הצלחנו לארגן מהגרמנים, חלקים שהיו חסרים מהחברות, כלים מהיוונים שהתחברנו איתם ובשיתוף פעולה יוצא מן הכלל של חברי המשלחת הצלחנו לארגן את הציוד המנימלי על מנת לעלות למקצים! רק זה עשה לנו את היום והשאיר לנו הרגשת סיפוק עצומה בסיום היום.

המסלול :

מתמונות שראנו באינטרנט נראה שמדובר במסלול שטח טיפוסי , אך לאחר שהגענו הבנו שמדובר במסלול עם אחיזה גבוהה מאוד על גבול הכביש עם אלמנתים טכניים כגון המדרגות והאבנים המשתלבות עם מקפצות שהקשה ביותר היתה מקפצת הדאבל לפני הישרות.

אין ספק שצוות המסלול עשו עבודה יוצאת מן הכלל , עם הגעתנו בבוקר המסלול היה עם מעט שלוליות אחרי מבול שירד בלילה, לאחר שעה ניתן היה להסיע על המסלול פשוט מדהים.

שלא לדבר על הדגלים שהתנופפו ברוח שבאמצע דגל ישראל שגרם לכולנו גאווה גדולה.

כל המתחם הוכן כהלכה , נקודת חימום מנועים, נקודת שטיפה וניקוי בלחץ אויר, מזנון , פודיום , אזור בידוק טכני, נקודות מדיה ומנהלי מירוץ, רחבת טיפולים ענקית לכל המשלחות.

היום שלישי- שישי 19.9.2014 -21.9.2014

בשורות טובות הגיעו שנמצאו מרבית המזוודות עם כל הציוד למעט שתי מזוודות שעדיין לא נמצאו.עכשיו היה באפשרותנו גם להתחיל להתאים את הרכבים למסלול, במשך שלושה הימים הבאים ( ימי האימון ) התאמנו את הרכבים הכי טוב שאפשר מבחינתנו על מנת להיות מוכנים לששת מקצי הדירוג הקובעים.( רק 4 המקצים הטובים ביותר מתוך ה-6 נחשבים ).

טקס המשלחות 22.9.2014

יום פתיתת האליפות בו הוצגו כל משלחות העולם בטקס מרגש ומאורגן , כל חברי המשלחת לבשו את חולצות ישראל בגאווה וצעדו עם מחיאות כפים נרגשים מהמעמד,לאחר מכן הוכן ביפה עשיר לכל המשלחות ברחבת הדיסקו.